ایمان صادق
مدیر شبکه

آموزش ریست کردن پسورد ویندوز سرور در سرورهای HP و RAID

با عرض سلام و احترام خدمت کاربران عزیز توسینسو و علاقمندان به حوزه جذاب شبکه ، همه ما حداقل یکبار شده که پسورد ویندوزمان یادمان رفته باشد یا اینکه برای انجام یک سناریویی که در دوره های مایکروسافت معمولا با نام "مرگ ادمین" از آن یاد میکنند یک بار عملیات Password Recovery در ویندوز های کلاینتی یا سرور را در محیط های واقعی یا مجازی انجام داده ایم، حالا یک سوال من از شما دارم، اگر در ویندوز سرور آن هم در یک سرور واقعی نه مجازی که هاردهای آن هم Raid شده آیا باز به همان روش می توان عمل کرد و جواب گرفت؟؟؟ امیدوارم در ادامه این مقاله پاسخ خودتون رو پیدا کنید.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

پسورد ریکاوری سیستم عامل های مایکروسافتی روش های مختلفی دارند که از همه معروف تر و کاربردی تر روشی هستش که در زیر یک اشاره کوچکی به آن می کنیم: (میدونم همه بلدید).در ابتدا از طریق DVD یا فلش بوت سیستم عامل ویندوزی خودتون را در دستگاه قرار می دهید.سپس به حالت نصب ویندوز می روید و در مرحله اول Next را میزنید بعد از آن گزینه Repair your computer را فشار می دهید و بر روی گزینه Troubleshootکلیک میکنید. پس زدن گزینه Command Prompt وارد محیط زیبای CMD می شوید.

در این مرحله شما باید یک سری دستورات رو تایپ کنید که اگر بخوام براتون توضیح بدم بدین صورت هستش که باید در ابتدا وارد درایو ویندوزتون بشید که میتونه آن درایو C باشه، D باشه و یا هر چیز دیگری، با توجه به این که شما در محیط Repair هستید و در اصل DVD یا فلشتون هست که بوت شده نه هاردتون احتمالا درایوی که الان بوتش کردید letter C رو گرفته و درایوی که در اصل داخلش ویندوزتان هستش درایو D می باشد پس با دستور CD به معنای change directory وارد درایو d می شوید.حالا باید با دستور زیر به داخل پوشه اصلی ویندوزتون بروید:

cd windows/system32

توی اینجا یه فایل داریم به نام Utilman.exe که کارش در ویندوز اینه که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از ورود به سیستم به گزینه های قابلیت دسترسی مانند ذره بین، High Contrast Theme ، گفتار برای نابینایان و صفحه کلید مجازی دسترسی پیدا کنند. که با زدن کلید ویندوز و U در صفحه قفل ویندوز موارد ذکر شده نشان داده می شود.حالا ما باید کاری بکنیم که زمانی که کلید ویندوز و U را در صفحه قفل ویندوز وارد کردیم به جای اجرای فایل Utilman.exe فایل cmd.exe باز شده تا بتوانیم با زدن دستورات net user پسورد administrator را تغییر دهیم. برای اینکار ابتدا با زدن دستور :

Ren utilman.exe utilman.exe.old 

فایل utilman.exe را برای اینکه نه اجرا شود و نه پاک شود تغییر نام میدهیم به utilman.exe.old تا بعدا دوباره برای بازگرداندن به حالت اول آن را در آرشیو داشته باشیم.پس از آن فایل cmd.exe را که در همان جا هستش با دستور زیر یک کپی از آن میگیریم و تغییر نام به utilman.exe می دهیم:

copy cmd.exe utilman.exe

بعد از دستور copy در قسمت اول نام فایلی که قرار است از آن کپی گرفته شود نوشته شده و در قسمت دوم نامی که هنگام past شدن قرار است به آن نام تغییر کند نوشته می شود.بعد از انجام عملیات بالا در cmd برای ما نوشته ای ظاهر میشود که آیا میخواهیم cmd.exe را روی utilman.exe بازنویسی کنید که ما با نوشتن دستور y به معنای yes آن را تایید میکنیم.خب حالا کار ما تمام شده است و می توانیم با بیرون آمدن از محیط cmd و ریستارت کردن سیستم، دوباره به صفحه قفل ویندوزی که رمز آن را فراموش کردیم برگردیم، حالا با زدن کلید ویندوز و U به جای اینکه فایل utilman.exe اجرا شود فایل cmd.exe با دسترسی ادمین اجرا می شود و میتوانید با زدن دستور زیر پسورد یوزر administrator را تغییر دهیم:

Net user administrator T0sin$o

در بالا T0sin$o پسورد انتخابی ما هستش که باید از پیچیدگی هایی برخوردار باشد تا رمز جدید را بتواند قبول کند.به همین راحتی ویندوز ما پسوردش دور زده می شود!!!!

اما........................!

سرور HP DL380 هستش با 4 تا هارد که با هم raid 10 شدن............... اااااااااا ........... پس چرا توی cmd قسمت Repair دی وی دی ویندوز هرچی میزنیم d: یا c: میگه همچین درایوی وجود ندارد!!!!!!! نکنه درایومون z هستش!!!!!!! از کجا باید بفهمیم کدوم درایو ویندوز هستش، خب به راحتی با استفاده از دستورات diskpart میتونیم بفهمیم اصلا مشخصات هارد چیه و پارتیشن هامون به چه صورتی هستش!!!!

قسمت diskpart در cmd :

Diskpart
List volume

با دستور بالا میتونیم پارتیشن ها همراه حجم و letter و سایر مشخصات رو ببینیم، اااااااااااااا دستور رو زدیم ولی نوشته هیچی وجود ندارد. شک کردم مگه میشه، بریم دستور پایین رو بزنیم:

List disk

با دستور بالا میتونیم ببینیم که چند تا هارد با چه مشخصاتی وجود دارد، ااااااااااا دستور رو زدیم ولی زده هیچ هاردی وجود ندارد. من که دیگه حسابی گیج شدم!!!! خب طبیعی هستش چون هارد ها با هم raid شدن و دیگه امکان مشاهده هاردها نیست و دیگه فقط میتونیم raid controller رو ببینیم که اونم توی diskpart قابل رویت نیست........... پس مراحل بالا چی شد؟؟؟؟ کشک؟؟؟؟

در سرور های hp قسمتی وجود دارد (که البته جز feature های سرور های hp هستش) به نام Intelligent Provisioning ، اما کارهایی که ما در این قسمت میتونیم انجام بدیم بسیار زیاد هستش که من چند تا از قابلیتهاش رو خدمتتون عرض میکنم:

نصب و راه اندازی ساده سیستم عامل بر روی سرور های hp (توصیه شده خود شرکت hp)

تست سلامتی اجزای سرور

ابزار SSA برای تنظیم هارد دیسک ها و راه اندازی انواع raid با توجه به مدل raid controller ، Enhanced Secure Erase ابزار پاکسازی هارد دیسک ها و raid ، Advanced BIOS Setting ابزاری جهت تنظیم حرفه ای بایوس ، امکان نصب ویندوز و تمامی تنظیمات ذکر شده بوسیله iLO ، خب حالا که چی؟؟؟ چه ربطی به موضوع اصلی ما داشت؟؟؟

بریم سراغ تغییر رمز اینبار به سبک سرور های hp

به اینجا رسیدیم که دی وی دی ویندوز رو بوت کردیم و در قسمت Repair وارد cmd شدیم و دستورات رو زدیم دیدیم هیچ هارد و درایوی شناخته نشد، حالا فوری ریستارت میکنیم ، همان طور که در شکل زیر مشاهده میکنید اینبار به جای زدن کلید F11 برای بوت شدن دیسک ویندوزمون کلید F10 را میزنیم برای ورود به قسمت Intelligent Provisioning !!!!

با عرض سلام و احترام خدمت کاربران عزیز توسینسو و علاقمندان به حوزه جذاب شبکه ، همه ما حداقل یکبار شده که پسورد ویندوزمان یادمان رفته باشد یا اینکه برای انجام یک سناریویی که در دوره های مایکروسافت معمولا با نام مرگ ادمین از آن یاد میکنند یک بار عملیات Password Recovery در ویندوز های کلاینتی یا سرور را در محیط های واقعی یا مجازی انجام داده ایم، حالا یک سوال من از شما دارم، اگر در ویندوز سرور آن هم در یک سرور واقعی نه مجازی که هاردهای آن هم Raid شده آیا باز به همان روش می توان عمل کرد و جواب گرفت؟؟؟ امیدوارم در ادامه این مقاله پاسخ خودتون رو پیدا کنید.

پسورد ریکاوری سیستم عامل های مایکروسافتی روش های مختلفی دارند که از همه معروف تر و کاربردی تر روشی هستش که در زیر یک اشاره کوچکی به آن می کنیم: (میدونم همه بلدید).در ابتدا از طریق DVD یا فلش بوت سیستم عامل ویندوزی خودتون را در دستگاه قرار می دهید.سپس به حالت نصب ویندوز می روید و در مرحله اول Next را میزنید بعد از آن گزینه Repair your computer   را فشار می دهید و بر روی گزینه  Troubleshootکلیک میکنید. پس زدن گزینه Command Prompt وارد محیط زیبای CMD می شوید.

در این مرحله شما باید یک سری دستورات رو تایپ کنید که اگر بخوام براتون توضیح بدم بدین صورت هستش که باید در ابتدا وارد درایو ویندوزتون بشید که میتونه آن درایو C  باشه، D باشه و یا هر چیز دیگری، با توجه به این که شما در محیط Repair هستید و در اصل DVD یا فلشتون هست که بوت شده نه هاردتون احتمالا درایوی که الان بوتش کردید letter C رو گرفته و درایوی که در اصل داخلش ویندوزتان هستش درایو D می باشد پس با دستور CD به معنای change directory وارد درایو d می شوید.حالا باید با دستور زیر به داخل پوشه اصلی ویندوزتون بروید:
<c#>
cd windows/system32
<c#>
توی اینجا یه فایل داریم به نام Utilman.exe که کارش در ویندوز اینه که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از ورود به سیستم به گزینه های قابلیت دسترسی مانند ذره بین، High Contrast Theme ، گفتار برای نابینایان و صفحه کلید مجازی دسترسی پیدا کنند. که با زدن کلید ویندوز و U در صفحه قفل ویندوز موارد ذکر شده نشان داده می شود.حالا ما باید کاری بکنیم که زمانی که کلید ویندوز و U  را در صفحه قفل ویندوز وارد کردیم به جای اجرای فایل Utilman.exe  فایل cmd.exe باز شده تا بتوانیم با زدن دستورات net user پسورد administrator را تغییر دهیم. برای اینکار ابتدا با زدن دستور :
<c#>
Ren utilman.exe utilman.exe.old 
<c#>
فایل utilman.exe  را برای اینکه نه اجرا شود و نه پاک شود تغییر نام میدهیم به utilman.exe.old تا بعدا دوباره برای بازگرداندن به حالت اول آن را در آرشیو داشته باشیم.پس از آن فایل cmd.exe را که در همان جا هستش با دستور زیر یک کپی از آن میگیریم و تغییر نام به utilman.exe می دهیم:
<c#>
copy cmd.exe utilman.exe
<c#>
بعد از دستور copy در قسمت اول نام فایلی که قرار است از آن کپی گرفته شود نوشته شده و در قسمت دوم نامی که هنگام past شدن قرار است به آن نام تغییر کند نوشته می شود.بعد از انجام عملیات بالا در cmd برای ما نوشته ای ظاهر میشود که آیا میخواهیم cmd.exe را روی utilman.exe  بازنویسی کنید که ما با نوشتن دستور y به معنای yes  آن را تایید میکنیم.خب حالا کار ما تمام شده است و می توانیم با بیرون آمدن از محیط cmd و ریستارت کردن سیستم، دوباره به صفحه قفل ویندوزی که رمز آن را فراموش کردیم برگردیم، حالا با زدن کلید ویندوز و U به جای اینکه فایل utilman.exe  اجرا شود فایل cmd.exe با دسترسی ادمین اجرا می شود و میتوانید با زدن دستور زیر پسورد یوزر administrator  را تغییر دهیم:
<c#>
Net user administrator T0sin$o
<c#>
در بالا T0sin$o پسورد انتخابی ما هستش که باید از پیچیدگی هایی برخوردار باشد تا رمز جدید را بتواند قبول کند.به همین راحتی ویندوز ما پسوردش دور زده می شود!!!!

اما........................!

سرور HP DL380 هستش با 4 تا هارد که با هم raid 10 شدن............... اااااااااا ........... پس چرا توی cmd  قسمت Repair دی وی دی ویندوز هرچی میزنیم d:  یا c:  میگه همچین درایوی وجود ندارد!!!!!!! نکنه درایومون z هستش!!!!!!! از کجا باید بفهمیم کدوم درایو ویندوز هستش، خب به راحتی با استفاده از دستورات diskpart میتونیم بفهمیم اصلا مشخصات هارد چیه و پارتیشن هامون به چه صورتی هستش!!!!

قسمت diskpart در cmd :
<c#>
Diskpart
List volume

<c#>
با دستور بالا میتونیم پارتیشن ها همراه حجم و  letter و سایر مشخصات رو ببینیم، اااااااااااااا دستور رو زدیم ولی نوشته هیچی وجود ندارد. شک کردم مگه میشه، بریم دستور پایین رو بزنیم:
<left>
List disk
<left>
 با دستور بالا میتونیم ببینیم که چند تا هارد با چه مشخصاتی وجود دارد، ااااااااااا دستور رو زدیم ولی زده هیچ هاردی وجود ندارد. من که دیگه حسابی گیج شدم!!!! خب طبیعی هستش چون هارد ها با هم raid شدن و دیگه امکان مشاهده هاردها نیست و دیگه فقط میتونیم raid controller  رو ببینیم که اونم توی diskpart  قابل رویت نیست........... پس مراحل بالا چی شد؟؟؟؟ کشک؟؟؟؟ 

در سرور های hp  قسمتی وجود دارد (که البته جز feature های سرور های hp هستش) به نام Intelligent Provisioning ، اما کارهایی که ما در این قسمت میتونیم انجام بدیم بسیار زیاد هستش که من چند تا از قابلیتهاش رو خدمتتون عرض میکنم:

نصب و راه اندازی ساده سیستم عامل بر روی سرور های hp (توصیه شده خود شرکت hp)

!! تست سلامتی اجزای سرور
ابزار SSA برای تنظیم هارد دیسک ها و راه اندازی انواع raid با توجه به مدل raid controller  ، Enhanced Secure Erase ابزار پاکسازی هارد دیسک ها و raid  ، Advanced BIOS Setting ابزاری جهت تنظیم حرفه ای بایوس ، امکان نصب ویندوز و تمامی تنظیمات ذکر شده بوسیله iLO  ، خب حالا که چی؟؟؟ چه ربطی به موضوع اصلی ما داشت؟؟؟

!! بریم سراغ تغییر رمز اینبار به سبک سرور های hp 
به اینجا رسیدیم که دی وی دی ویندوز رو بوت کردیم و در قسمت Repair وارد cmd شدیم و دستورات رو زدیم دیدیم هیچ هارد و درایوی شناخته نشد، حالا فوری ریستارت میکنیم ، همان طور که در شکل زیر مشاهده میکنید اینبار به جای زدن کلید F11 برای بوت شدن دیسک ویندوزمون کلید F10 را میزنیم برای ورود به قسمت Intelligent Provisioning !!!!
||https://tosinso.com/files/get/465c918e-9de3-484c-97c6-ba64da316637||
به به وارد محیط Intelligent Provisioning شدیم (شکل زیر):
 ||https://tosinso.com/files/get/ede803e8-699c-4349-93b4-4ddf53aeb6fc||
با رفتن بر روی گزینه سوم یعنی Scripting Toolkit Windows PE 64 Bit Mode صفحه ای بارگذاری می شود همانند صفحه cmd حالا دقیقا دستورات ذکر شده در بالای مقاله رو اجرا می کنیم و میبینیم که به راحتی و بدون نیاز به دیسک ویندوز میتوانیم سناریو Password Recovery (مرگ ادمین) را اجرا کنیم............ دیدید چقدر آسون بود!!!!! بدون دیسک ویندوز!!!!!!! در گزینه اول و دوم قسمت Intelligent Provisioning میتوانیم از قابلیت های ذکر شده دیگر در بالا استفاده کنیم ، امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید، سعی میکنم در قسمت بعدی قابلیت های دیگر سرور hp  را به صورت سناریوهایی برای شما عزیزان بزارم، با آرزوی شادی و سلامتی شما دوستان عزیز.

به به وارد محیط Intelligent Provisioning شدیم (شکل زیر):

با عرض سلام و احترام خدمت کاربران عزیز توسینسو و علاقمندان به حوزه جذاب شبکه ، همه ما حداقل یکبار شده که پسورد ویندوزمان یادمان رفته باشد یا اینکه برای انجام یک سناریویی که در دوره های مایکروسافت معمولا با نام مرگ ادمین از آن یاد میکنند یک بار عملیات Password Recovery در ویندوز های کلاینتی یا سرور را در محیط های واقعی یا مجازی انجام داده ایم، حالا یک سوال من از شما دارم، اگر در ویندوز سرور آن هم در یک سرور واقعی نه مجازی که هاردهای آن هم Raid شده آیا باز به همان روش می توان عمل کرد و جواب گرفت؟؟؟ امیدوارم در ادامه این مقاله پاسخ خودتون رو پیدا کنید.

پسورد ریکاوری سیستم عامل های مایکروسافتی روش های مختلفی دارند که از همه معروف تر و کاربردی تر روشی هستش که در زیر یک اشاره کوچکی به آن می کنیم: (میدونم همه بلدید).در ابتدا از طریق DVD یا فلش بوت سیستم عامل ویندوزی خودتون را در دستگاه قرار می دهید.سپس به حالت نصب ویندوز می روید و در مرحله اول Next را میزنید بعد از آن گزینه Repair your computer   را فشار می دهید و بر روی گزینه  Troubleshootکلیک میکنید. پس زدن گزینه Command Prompt وارد محیط زیبای CMD می شوید.

در این مرحله شما باید یک سری دستورات رو تایپ کنید که اگر بخوام براتون توضیح بدم بدین صورت هستش که باید در ابتدا وارد درایو ویندوزتون بشید که میتونه آن درایو C  باشه، D باشه و یا هر چیز دیگری، با توجه به این که شما در محیط Repair هستید و در اصل DVD یا فلشتون هست که بوت شده نه هاردتون احتمالا درایوی که الان بوتش کردید letter C رو گرفته و درایوی که در اصل داخلش ویندوزتان هستش درایو D می باشد پس با دستور CD به معنای change directory وارد درایو d می شوید.حالا باید با دستور زیر به داخل پوشه اصلی ویندوزتون بروید:
<c#>
cd windows/system32
<c#>
توی اینجا یه فایل داریم به نام Utilman.exe که کارش در ویندوز اینه که به کاربران اجازه می دهد تا قبل از ورود به سیستم به گزینه های قابلیت دسترسی مانند ذره بین، High Contrast Theme ، گفتار برای نابینایان و صفحه کلید مجازی دسترسی پیدا کنند. که با زدن کلید ویندوز و U در صفحه قفل ویندوز موارد ذکر شده نشان داده می شود.حالا ما باید کاری بکنیم که زمانی که کلید ویندوز و U  را در صفحه قفل ویندوز وارد کردیم به جای اجرای فایل Utilman.exe  فایل cmd.exe باز شده تا بتوانیم با زدن دستورات net user پسورد administrator را تغییر دهیم. برای اینکار ابتدا با زدن دستور :
<c#>
Ren utilman.exe utilman.exe.old 
<c#>
فایل utilman.exe  را برای اینکه نه اجرا شود و نه پاک شود تغییر نام میدهیم به utilman.exe.old تا بعدا دوباره برای بازگرداندن به حالت اول آن را در آرشیو داشته باشیم.پس از آن فایل cmd.exe را که در همان جا هستش با دستور زیر یک کپی از آن میگیریم و تغییر نام به utilman.exe می دهیم:
<c#>
copy cmd.exe utilman.exe
<c#>
بعد از دستور copy در قسمت اول نام فایلی که قرار است از آن کپی گرفته شود نوشته شده و در قسمت دوم نامی که هنگام past شدن قرار است به آن نام تغییر کند نوشته می شود.بعد از انجام عملیات بالا در cmd برای ما نوشته ای ظاهر میشود که آیا میخواهیم cmd.exe را روی utilman.exe  بازنویسی کنید که ما با نوشتن دستور y به معنای yes  آن را تایید میکنیم.خب حالا کار ما تمام شده است و می توانیم با بیرون آمدن از محیط cmd و ریستارت کردن سیستم، دوباره به صفحه قفل ویندوزی که رمز آن را فراموش کردیم برگردیم، حالا با زدن کلید ویندوز و U به جای اینکه فایل utilman.exe  اجرا شود فایل cmd.exe با دسترسی ادمین اجرا می شود و میتوانید با زدن دستور زیر پسورد یوزر administrator  را تغییر دهیم:
<c#>
Net user administrator T0sin$o
<c#>
در بالا T0sin$o پسورد انتخابی ما هستش که باید از پیچیدگی هایی برخوردار باشد تا رمز جدید را بتواند قبول کند.به همین راحتی ویندوز ما پسوردش دور زده می شود!!!!

اما........................!

سرور HP DL380 هستش با 4 تا هارد که با هم raid 10 شدن............... اااااااااا ........... پس چرا توی cmd  قسمت Repair دی وی دی ویندوز هرچی میزنیم d:  یا c:  میگه همچین درایوی وجود ندارد!!!!!!! نکنه درایومون z هستش!!!!!!! از کجا باید بفهمیم کدوم درایو ویندوز هستش، خب به راحتی با استفاده از دستورات diskpart میتونیم بفهمیم اصلا مشخصات هارد چیه و پارتیشن هامون به چه صورتی هستش!!!!

قسمت diskpart در cmd :
<c#>
Diskpart
List volume

<c#>
با دستور بالا میتونیم پارتیشن ها همراه حجم و  letter و سایر مشخصات رو ببینیم، اااااااااااااا دستور رو زدیم ولی نوشته هیچی وجود ندارد. شک کردم مگه میشه، بریم دستور پایین رو بزنیم:
<left>
List disk
<left>
 با دستور بالا میتونیم ببینیم که چند تا هارد با چه مشخصاتی وجود دارد، ااااااااااا دستور رو زدیم ولی زده هیچ هاردی وجود ندارد. من که دیگه حسابی گیج شدم!!!! خب طبیعی هستش چون هارد ها با هم raid شدن و دیگه امکان مشاهده هاردها نیست و دیگه فقط میتونیم raid controller  رو ببینیم که اونم توی diskpart  قابل رویت نیست........... پس مراحل بالا چی شد؟؟؟؟ کشک؟؟؟؟ 

در سرور های hp  قسمتی وجود دارد (که البته جز feature های سرور های hp هستش) به نام Intelligent Provisioning ، اما کارهایی که ما در این قسمت میتونیم انجام بدیم بسیار زیاد هستش که من چند تا از قابلیتهاش رو خدمتتون عرض میکنم:

نصب و راه اندازی ساده سیستم عامل بر روی سرور های hp (توصیه شده خود شرکت hp)

!! تست سلامتی اجزای سرور
ابزار SSA برای تنظیم هارد دیسک ها و راه اندازی انواع raid با توجه به مدل raid controller  ، Enhanced Secure Erase ابزار پاکسازی هارد دیسک ها و raid  ، Advanced BIOS Setting ابزاری جهت تنظیم حرفه ای بایوس ، امکان نصب ویندوز و تمامی تنظیمات ذکر شده بوسیله iLO  ، خب حالا که چی؟؟؟ چه ربطی به موضوع اصلی ما داشت؟؟؟

!! بریم سراغ تغییر رمز اینبار به سبک سرور های hp 
به اینجا رسیدیم که دی وی دی ویندوز رو بوت کردیم و در قسمت Repair وارد cmd شدیم و دستورات رو زدیم دیدیم هیچ هارد و درایوی شناخته نشد، حالا فوری ریستارت میکنیم ، همان طور که در شکل زیر مشاهده میکنید اینبار به جای زدن کلید F11 برای بوت شدن دیسک ویندوزمون کلید F10 را میزنیم برای ورود به قسمت Intelligent Provisioning !!!!
||https://tosinso.com/files/get/465c918e-9de3-484c-97c6-ba64da316637||
به به وارد محیط Intelligent Provisioning شدیم (شکل زیر):
 ||https://tosinso.com/files/get/ede803e8-699c-4349-93b4-4ddf53aeb6fc||
با رفتن بر روی گزینه سوم یعنی Scripting Toolkit Windows PE 64 Bit Mode صفحه ای بارگذاری می شود همانند صفحه cmd حالا دقیقا دستورات ذکر شده در بالای مقاله رو اجرا می کنیم و میبینیم که به راحتی و بدون نیاز به دیسک ویندوز میتوانیم سناریو Password Recovery (مرگ ادمین) را اجرا کنیم............ دیدید چقدر آسون بود!!!!! بدون دیسک ویندوز!!!!!!! در گزینه اول و دوم قسمت Intelligent Provisioning میتوانیم از قابلیت های ذکر شده دیگر در بالا استفاده کنیم ، امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید، سعی میکنم در قسمت بعدی قابلیت های دیگر سرور hp  را به صورت سناریوهایی برای شما عزیزان بزارم، با آرزوی شادی و سلامتی شما دوستان عزیز.

با رفتن بر روی گزینه سوم یعنی Scripting Toolkit Windows PE 64 Bit Mode صفحه ای بارگذاری می شود همانند صفحه cmd حالا دقیقا دستورات ذکر شده در بالای مقاله رو اجرا می کنیم و میبینیم که به راحتی و بدون نیاز به دیسک ویندوز میتوانیم سناریو Password Recovery (مرگ ادمین) را اجرا کنیم............ دیدید چقدر آسون بود!!!!! بدون دیسک ویندوز!!!!!!! در گزینه اول و دوم قسمت Intelligent Provisioning میتوانیم از قابلیت های ذکر شده دیگر در بالا استفاده کنیم ، امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده رو برده باشید، سعی میکنم در قسمت بعدی قابلیت های دیگر سرور hp را به صورت سناریوهایی برای شما عزیزان بزارم، با آرزوی شادی و سلامتی شما دوستان عزیز.


ایمان صادق
ایمان صادق

مدیر شبکه

دارای مدارک VCP، Veeam backup، MCSE2012 ، LPIC1 ، CCNA R&S ، CCNP R&S&T دارای مدارک بین المللی MTCNA , MTCWE ,MTCTCE ,MTCRE , MTCINE از کمپانی میکروتیک. مدیر شبکه چندین شرکت بزرگ و کوچک

نظرات