امیرحسین کریم پور
مدیر ارشد توسینسو و متخصص سرویس های مایکروسافت

آموزش 4 روش حل مشکل Something went wrong در ساخت کاربر در ویندوز

گاهی اوقات شما هنگام ساخت اکانت کاربری از طریق قسمت Settings در سیستم عامل ویندوز 10 با سطح دسترسی مدیریتی با خطای Something went wrong مواجه میشوید. علت اصلی این مشکل عدم برقراری کامپیوتر شما با سرور های شرکت مایکروسافت است. البته دلایل دیگری در پشت این قضیه هست که در ادامه آنها را ذکر میکنیم. در این آموزش قصد داریم تا به رفع این مشکل بپردازیم. پس بدون هیچ اتلاف وقت با ارائه دادن راهکار ها به سراغ حل مشکل میرویم ...

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران

راهکار اول : تنظیم دقیق ساعت و تاریخ

در Taskbar بر روی date and time کلیک کنید و گزینه Date and time settings را انتخاب نمایید. اگر از ویندوز 10 استفاده میکنید Set Time Automatically را فعال یا On کنید. اگر از ویندوز هایی غیر از ویندوز 10 استفاده میکنید در تب Internet Time تیک گزینه Synchronize with Internet time server را بزنید و در قسمت Server از لیست کشویی موجود time.windows.com را انتخاب کنید و OK کنید.

راهکار دوم : استفاده از netplwiz برای ساخت اکانت کاربری جدید

کلید های ترکیبی Windows و R را بفشارید و در RUN تایپ کنید netplwiz و اینتر بزنید، حال بر روی دکمه Add کلیک کنید، در پنجره مربوط به How will this person sign in بر روی گزینه Sign in without a Microsoft account کلیک کنید و سپس روی دکمه Local account کلیک کنید و Account جدید خود را ایجاد کنید. توجه کنید که ترجیحاََ قسمت Password Hint را خالی بگذارید.

راهکار سوم : استفاده از SSL و TLS

در RUN تایپ کنید inetcpl.cpl و به تب Advanced بروید و اسکرول کنید تا به قسمت Security برسید، حال تیک گزینه های زیر را بزنید :

Use SSL 3.0
Use TLS 1.0
Use TLS 1.1
Use TLS 1.2
Use SSL 2.0

OK کنید و سیستم را Restart کنید.

راهکار چهارم : ایجاد اکانت کاربری جدید با استفاده از Command Prompt

برای انجام این کار CMD را با دسترسی ادمین باز کنید و دستورات زیر را به ترتیب اجرا کنید :

net user <type_new_username> <type_new_password> /add

net localgroup administrators <type_new_username_you_created> /add

پیروز و موفق باشید

نویسنده : امیرحسین کریم پور

منبع : TOSINSO

هرگونه نشر و کپی برداری بدون ذکر منبع و نام نویسنده دارای اشکال اخلاقی میباشد


امیرحسین کریم پور
امیرحسین کریم پور

مدیر ارشد توسینسو و متخصص سرویس های مایکروسافت

امیرحسین کریم پور ، مدیر ارشد توسینسو ، متخصص شبکه ، تخصص در حوزه سیستم عامل های کلاینت و سرور مایکروسافت و سرویس های مربوطه ، سیستم عامل لینوکس و... ، سابقه کار با سازمان ها و شرکت های مختلف در زمینه سرویس های مایکروسافت در قالب پروژه ، مشاوره و آموزش. علاقه مند به حوزه امنیت اطلاعات و تست نفوذ سنجی

نظرات